Sidor

onsdag 9 maj 2012

butter

Hej. Det var en bra dag idag. En blöt dag. Busskortsfattig. Har skrivit tenta och firat med att klippa av lite fläta. Åt upp allt i min godispåse och mådde illa som ett djur efteråt. Gav mig bra med energi dock, då jag tror jag lyckades kladda ner bra saker under de knappa två timmarna jag stannade i skrivsalen.
Har styrketränat också. Ett axel- och magpass. G i l l a r i n t e a t t t r ä n g a s m e d d e s t o r a g r a b b a r n a. Men jag gör det. Nu för tiden är jag där lika mycket som de.
En bild på vår shoppingkorg från Maxi igår. Det är lite småkul att jag lägger hälften av min matkassa på sådant som slutar på -nutbutter. Roligt att maxi tagit in mandel-, cashew- och hasselnötssmör också. Och att det nu för tiden ryms lite mer i de små burkarna med ekologiskt vaniljpulver.
Och nu är det inte kul längre.

Föresten. Angående huset där uppe. Där vill jag uppfostra lockiga barn någon gång i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar