Sidor

tisdag 15 maj 2012

dagens

Hej igen. Känner mig ännumera pepp nu, när jag förvandlade min lilla magträning till något seriöst. Ett 25-minuters corepass på min egen matta. Det hör inte till vanligheten. Skakade och svettades som jag vet inte vad i slutet av varje set. Kul!
Vill dock ändå ha konditionen på riktigt. Det blir minst 7 km promenad idag, men det räcker väl inte. Haha. För mycket spring i benen. Synd att det känns som man ska pissa ner sig så fort man studsar fram lite för fort. T u r att det bara är på låtsas.
Har löst dagens matsäck med en påse gröna äppelklyftor och jordnötssmör (får sätta mig i andra änden av rummet när jag äter det här, då Linda inte står ut med lukten. Vem är jag att komma och förstöra?) Till det blir det en kaffe-/choklad-proteinshake. Lunchen består av quinoasallad och vegetariska bullar. Som mellanmål blir det ett par bovetekakor med raw choklad-spread, banan, valnötter och vaniljpulver. Känner ni igen det? Chunky Monkey-style!
I kväll käkar jag med mamma. Bäst-i-test-mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar