Sidor

måndag 21 maj 2012

Hello bird

Grupparbete alltså. Och sommarvärme. Nöjdheten. Dock är det många timmar som går åt till inomhusaktiviteter. Längtar tillbaka till gamla rutiner med morgonträning (förlåt för överdrivet många upprepningar). Dagarna fylls av positiv energi om man får börja dem med att svettas ut lite agg.
Yeah, yeah. Imorgon får jag min efterlängtade uppstart. Härligt! Äntligen blir det riktig styrketräning. Nu har det mest varit magen som fått sitt. Som idag t ex. Löpning, CT och mage - hem. Nu blir det mys till tusen i det mjukaste jag äger. Himla fint att lyssa till regnet som öser ner på utsidan. Harmoniskt.
Dessa plättar stoppade jag ner i lunchlådan. De består av banan, mango, ägg, fiberhusk, mandelsmör och bakbulver, stekt långsamt i riktigt smör. På sidan hade jag en fruktsallad med nektarin, apelsin och ännu mera mango, och kvarg med vaniljpulver.
Efter träning blev det en sallad med tonfisk och senapsmajo. Har frön på nästan allt jag käkar. Kalla mig fågeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar