Sidor

onsdag 2 maj 2012

firar igen

Ja. Det där var ju morgongröten. Kokad på dinkelflingor, äpple, päron och en massa kanel, toppad med mjölk och saltrostade valnötter och mandel
Det blev 30 minuter på CT:n. Tyckte det var svårt att komma upp i puls så låg någonstans på medelförbränning. Körde sedan vidare med styrka för axlar och biceps. Många olika övningar och få set. Det gav nog någonting, för jag har haft lite svårt att hålla i saker sedan jag kom hem. Gött!
Mixade ihop en återställare (i dubbel bemärkelse?) på mango, banan, melon, kokosprotein, kokosmjölk och vatten. Top 5 godaste smoothie. Tror jag. De har ju blivit så många under åren.
Ja just det. Delmål 1 viktmässigt är avklarat. Hur härligt är inte det då? Inbillningsdieten har fungerat grymt. Sakta men säkert. Kanske bäst så.
Nu ska jag packa ihop mig och förbereda för ytterligare en fantastisk dag. Sista föreläsningen innan stortenta och lite egenstudier på det. Det blir fint. Ha en fin dag, ni också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar