Sidor

onsdag 2 maj 2012

vår på riktigt

Det blev ytterligare några timmar i den här byggnaden efter föreläsningen. Pausade med lite macka, kaffe och D-vitamin på gräsmattan framför. Det känns helt sjukt att det är vår på riktigt nu. Det är nog den årstiden man tror att man är redo för, men ändå alltid blir lika överaskad. Har gått runt i endast linne hela dagen och har sett massor av folk i shorts. Wow.
Har inte varit hungrig idag. Magen som alltid brukar sätta igång och ropa på mat så fort vi satt oss till rätta i salen. Tänkte i alla fall att det nog var bäst om jag fyllde på med lite bränsle innan jag ska träffa Linda för promenad ikväll. Det blev en sallad med tunt skuren tofu, stekt i eko olivolja och kryddad med taco. Magen blev glad. Och jag behöver inte oroa mig mer. Fixa och dona med saker som jag hela tiden skjuter upp. Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar