Sidor

måndag 14 maj 2012

månadens UVI

Sitter och pillar i min lax lite bara. Har varit i skolan hela dagen och är trött som ett ägg. Förmodligen pga antibitoka-glad sjukdom. Alltså ingen träning heller. Känner mig lite febrig och vill mest sova tills allt är bra igen. Synd man måste läsa så himla mycket böcker bara. Sämst av allt är nog att jag inte har ork till att träna (eller ens gå hem från skolan). Gjorde ett par plankor i morse bara. Och det var inte lätt kan jag säga. Får se hur jag löser allt imorgon. Man brukar ju känna sig minst och ynkligast framåt kvällen.
Snart kommer Carro. Vi gör en en repris på gårdagens SOA-kväll. Dock utan lösgodis vilket känns åt skogen gräsligt just nu. Ekonomin, beach 2012 och låtsas-kissnödigheten får lov att säga sitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar