Sidor

söndag 6 maj 2012

äppel päppel

Har precis käkat klart för idag. Avslutade med äpple, jordnötssmör, raw chocolate spread, honungsorstade nötter och kokosflakes. Känner mig fortfarande som ett fluffigt och oljigt focacciabröd. Äcklig och tung. Låter farligt att tänka på det här viset va? Men lugn. Hade jag inte mått dåligt rent fysiskt (ont i magen, svullenhet, huvudvärk, trötthet) av att "synda" när jag jobbar, hade jag inte brytt mig alls. Är ju bra på att hålla mig själv i lagom schakt i vanliga fall.
Nog tjatat. Är i form igen tills imorgon. Märker att det är mycket pollen i luften idag. Mina ögon höll på att gegga ihop, samtidigt som jag försökte plugg-plugga. Är trött också. Trots att jag sov en extra stund medan tvätten torkade i morse.
På gymmet satte jag igång svett behållarna under huden med 1 km löpning följt av 30 minuter CT. Efteråt blev det triceps/rygg-pass och magövningar så klart. Inga wow-känslor. Men som sagt: imorgon är jag återställd och redo för favoriten: ben.
Nu ska jag strukturera upp min vecka med färgpennor. Sedan vill jag unna mig serier på TV:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar