Sidor

fredag 1 juni 2012

rädsla för fri-liv

Det blev chokladgröt till frukost idag. I stor mängd. Med keso, blandade bär och raw chokladspread. Extremmättande.
Har satt två grymma träningspass nu. Så fort jag får göra det på morgonen är jag awesome. Igår blev det 45 min kondition fördelat på CT och löpband plus styrka för armar och axlar. Känner av framsidan gött idag.
Efter att jag i morse sprungit 5 km på bandet och sedan kört höga knän på CT:n, blev det ett styrkepass för resten av armarna och bröst. Flera övningar för varje muskel, och jag har goda förhoppningar om att jag ska känna av det imorgon. Magen fick sig naturligtvis en omgång båda dagarna. Back on track!

Har föresten sommarlov nu. Det skrämmer mig. Massor. Minns känslan av lov på ett annorlunda sätt. Förhoppningarna var ju på gränsen att rymmas i magen. Är det inte så man ska handskas med sitt lov? Hua. Ledigheten är det jobbigaste jag vet. Nu skiver vi en bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar