Sidor

lördag 16 juni 2012

veckoslut med robin

6 km tog vi oss runt innan jag ville avbryta. Med både förkylning och brutalallergi just passerat, och dessutom förmiddagens gympass i ryggen, kände jag mig nöjd över prestationen i alla fall. Hinner en extra km på samma tid från att jag började löpa lite mera seriöst. Roligt!
Vet inte riktigt vad jag ska sätta upp för mål nu efter att jag klarat av att springa en mil. Kanske springa en mil en gång till? Haha. Förbättra tiden eller springa längre?
För att återgå till ämnet: Robin-besöket. Efter rundan förtjänade ingen tapas på Manana i Linné mer än oss. Ursäkta crappy bild, men ni förstår. Gräns till matkoma.
Vi överlevde dock överätandet av aioli, och lyckades ta oss till Pustervik för att kunna beskåda Sveriges snygga förlust mot England. Oh well. Simon hade fyllt år, så vi vart glada i alla fall.
Övertalades att ta en öl till på Bee Bar innan det var riktigt dags att åka hem till sängar och varma lakan.  
Drömde härliga stek-drömmar på morgonkvisten och vaknade av orden: Kommer du ihåg vad du lovade mig igår? Självklart. Pannkakor. Healthy så klart!
Utöver att frukostera, använde vi dagen till att hitta de perfekta löpardojorna till Robin på Löplabbet. Hur lång tid tror ni jag kan hålla mig från att klicka hem ett par Nike Free? Ett stycke sommar-arvode är varmt välkommet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar