Sidor

lördag 16 juni 2012

taco-kväll

Kom nästan nyss hem från gymmet och var nästan hungrigare än efter att jag ätit de där pannkakorna i morse. Tänkte att tacos brukar väl folk äta på lördagar. Jag vill inte vara sämre! Sågade kolhydraterna och djuret bara. Och aderade lite stekt aubergine och mer ruccola än vad Manana gör av med på en kväll (man får en hög på varje tapastallrik förstår ni).
Jag har väl nämnt det förut, men värt att tas om: Black eye är de proteinrikaste bönorna du kan pilla i dig. Coola också.

Jag ville mest bränna på gymmet idag. Har ont överallt. Och är stel. Mest i vänster lår och vad. Förmodar att jag gör något fel när träningsvärken sätter sig så ojämnt. 
Det blev hur som helst 30 minuter CT och 20 minuter cykel. Lekte med pulsen igen. Svetten sprutade.
Mage och biceps plus dedäringa plankorna från utmaningen.
Nuskajagblåsahårethejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar