Sidor

måndag 25 juni 2012

kvälls- och morgonprotein

Heeeej!
Och god morgon! Från en pepp tjej. Steg i land igår från en gungande båt. Detta resulterade i en gungande insomning. Sov som ett litet barn till klockan ringde. Alarmet till mitt andra sommarlov. Som jag välkomnar med öppna armar. Sex dagars ledighet i ett regningt Göteborg. Nu blir det åka av!
Innan Carro kom över för att se de tre sista avsnitten av Sons (dör, så spännande!), mixade jag ihop Lidl-kvarg med persikor, vaniljpulver och jordgubbsprotein. Åt med mandelsmör, krossade hallon och torkade äppelbitar. Kvargröran blandade jag med lite krämig kokosmjölk och la på gröten i morse. Fiberhavregryn med med ännu mera persikor och kokosprotein. Strösslade också på lite rostade kokosflakes och valnötter och åt med färska persikor. Ja. Jag har en korg med mjuka persikor i kylskåpet. Persikor på allt. Inte mig emot.

Är galet taggad för träning nu. Vill göra allt. Löpa, lyfta, spinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar