Sidor

fredag 29 juni 2012

blue

God morgon! Tiden igår utnyttjades bl a till att lapa sol ungefär så mycket det bara gick. I onsdags däremot, då klädde vi oss våra blåaste outfits, åt citronpasta med lax och dansade på Colors-premiären. Fin kväll med de finaste av tjejer.
På vägen hem löste jag en pion till mig själv. Synd jag valde den vissnaste jag kunde hitta.
När jag vaknade ringde mamma och frågade om jag ville ha lunch, så jag slängde i mig frukost och gick fort, fort till Hugget för att äta igen. Efteråt tog jag mig till Saltholmen där jag mötte upp Jolanda. Vi skrattade oss till magont över gårdagens knasigheter och önskade att man kunde stanna tiden lite.

Och nu har jag åter igen inte tid till att sitta här med datorn. Gymmet kallar. Hörs sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar