Sidor

onsdag 27 juni 2012

håller tummarna

Svettglädjen i uppförsbacke.
Vaknade och var pigg innan 6 idag. Lika bra att stiga upp. Hungrig som en varg, klämde jag i mig två frukostar. Två. Förstår ni hur dåligt det går med att äta mindre? Haha. Efter en långsam men ganska så väl presterad tränings-90-minutare, var jag fortfarande hungrig. Eller hungrig igen kanske. Är det en sådan dag?
Idag har träningsvärken krupit fram till bröstet och det ömmar gött så fort jag rör på axlarna. Testade nya övningen för plankutmaning med benindrag på boll. Satan vad hårt. Och jag som har så dålig balans. Kanske något jag borde lägga till på projektlistan. Annars var det ben och rumpa som stod på schemat. Alltid lika skönt.
Sparar lite krafter till Monique-PW och fler magövningar i eftermiddag. Det får man. Trots att man alltid är så länge på gymmet att det känns som man lika gärna kan sova på soffan vid micro-ugnarna.
Nu ska jag ta tag idag och försöka bygga upp en ny kalas-pepp. Vart gick mitt sommarlovsväder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar