Sidor

fredag 6 april 2012

Smiter

Har nog redigerat det här inlägget fem gånger nu. Vill skriva att jag pausar livet för plugg. Men hur coolt är det? Borde leva samtidigt som jag dör i böckerna. Lyckas inte. Det blir mest liv. Antar jag får stå mitt kast sedan.
Har haft ett par fina dagar med fina människor.
En hel onsdag med Erica som avslutades med att mamma kom hit och myste med ostar och prosecco, för att sedan sova över.
Började min torsdag med att promenera med henne till jobbet. En runda som jag sedan fortsatte på egen hand med löpning och klättrande i Ängberget. Lyckades hitta min väg hem efter två och en halv timma. Utsvulten.
Det blev även promenerande med min bästa vän i Skatås under gårdagen. Frilufsartjejer med ryggsäck. Snart skaffar vi nakenskor också.

Innan jag ruttnar bort totalt tror jag att det blivit dags för gymmet. Håller tummarna för att slippa trängas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar