Sidor

onsdag 4 april 2012

nästan ett foto i timmen.

Igår sammanställde jag en gammal bloggklassiker. Jag fotograferade min dag, en gång i timmen. Ja, nästan i alla fall. Vill ni se vad som hände?
7.00 - Jag började dagen med att sova en timma extra, se på nyhetsmorgon och försöka beta av några olästa blogginlägg.

08.00 - var jag färdig på gymmet och kiknade av skratt när jag fick en god-morgon-film av Monique i ett mms.

09.00 - var jag hungrig som en varg och gjorde iordning ett snack. Macka med ägg och macka med ost. Lyxigheten med ost alltså.

11.00 - hängde jag i Lindas kök och försökte koncentrera mig på förvaltningslagar istället för sådant som är viktigt på riktigt.
12.00 - kan Linda ine göra så mycket mer än att dö av allt som är roligt med talking-funny-appen. Bl a därför att jag ser ut som Kronprinsessan genom farmer-filtret.

1300 - blev vi hungriga och promenerade ner till Soup & Bagel. Jag åt rotfruktssoppa och en en bagel med chevré, valnötter och honung. Så fantastiskt.

14.00 - jag och Vanja agerar stöd åt Linda som samlar så mycket info som möjligt på KY-mässan.

15.00 - innan vi börjar våra butiksäventyr, fyller på energidepåerna med kaka, kaffe och D-vitaminer på Kungsport.

17.00 - hittar vi finaste armbanden i två-pack och kan under inverkan av bakgrundsmusiken, inte stå emot lockelsen. Det ser ut som jag tillverkat dem själv.

18.00 - väntar jag på bussen och slås än en gång över hur fin vår stad är iklädd solstrålar.

19.00 - Äter jag igen. Omelett och sallad.

20.00 - och så här avslutar jag tisdagen. Pyjamas, glasögon och kurslitteratur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar