Sidor

torsdag 26 april 2012

huden

Det blev ännu ett invigande på på gymmet i morse. I paketet med mina Lunarglides, kom även nya handskar. Råkade tappa en av mina gamla för ett par veckor sedan, och har fått köra utan sedan dess. Tycker det är mysigare att lyfta grejer med handskar och det bästa med dessa nya är öglorna som gör det lättare att slita dem av sig.
Spänner sändaren extra hårt sedan jag sprang en halvtimma med pulsbandet i midjan för ett tag sedan. Överdrivet hårt kanske?

Efter föreläsningen hängde jag med klasskompisar på Droppen. Vi åt polarmackor och jag surade för att mina blodvärden fortfarande är för dåliga för att rädda liv. Gjutjärnsgryta ska inhandlas.
Förövrigt har jag stängt av ljudet på telefonen och intensivläst två kapitel kurslitteratur. Mer än så klarar jag inte av och nu förtjänar jag att läsa mina bloggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar