Sidor

onsdag 18 april 2012

byxorna

Så himla bra byxor. Vill liksom att de ska bli imorgon nu, så jag får inviga dem på gymmet. Passar perfekt och är extremt sköna. Hög midja så inga muffins kikar ut och fickan sitter där bak, fast liksom inte precis i mitten. De är bäst.
Never mind mina fossingar föresten. De behöver lite tid i spotlighten efter allt de får stå ut med.
Som mål nummer fem den här dagen åt jag omelett. Fast pizza. Fast omelett. Ja ni fattar. En omelettig pizza. En pizzig omelett. Den innehöll hur som helst lite mera vitor än gulor och var kryddad med oregano. Som fyllning blev det tomat, purjo, paprika, ruccola och ost. Vitkålen serverades idag som pizza-sallad som ni säkert listat ut.
Sjätte och sista tallriken krubb den här dagen bestod av ett kokt broccoliträd med senaps-/majo-kvarg. Är inte mitt hungrigaste just nu. Bara lite irriterad över att min o-tangent är sjuk, så jag måste trycka jättehårt på den för att ett "o" ska synas. Gör nog bäst i att se på TV istället. Eller just det ja. HUR många sidor kurslitteratur hade vi genomgång på imorgon nu igen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar