Sidor

onsdag 18 april 2012

funktion vinner alltid

Hej världens finaste gäng. Jag har mest varit upptagen med att göra viktiga saker idag. T ex springa i uppförsbackar på gymmet och försöka komma fram till något vettigt med Kanal 5. Dessutom har jag gått i stumma skor igen. Fick blåsor på trampdynorna. Ville bara inte ta på mig mina svettiga springskor när jag skulle till skolan. Funktionsskor måste bli högt prioriterat när inkomst rullar till. Det eller busskort.
När jag vaknat upp efter de ultimata sju åt jag kall dinkelgröt och vägde in på -1.2 kg sedan i måndags efter gymbesöket. Tror dock det är en tillfällighet och inte min diet. Vilken diet? Vet inte om jag lyckats ändra på något. Alls.
Mitt efter-träningsmål blev hur som helst en skål med standardfil (ibland vill jag bara ha fil- inget jag tyckte om när jag var liten) krossade hallon, björnbär, quinoa- och dinkelpuffar, rostad kokos och rostade pumpakärnor.
Precis som igår, blev det en upptinad café-macka till lunch.
På väg hem från skolan gick jag förbi affären och hämtade ut mitt paket. Presenten från mamma och pappa får vänta tills min födelsedag, men den från mig själv tänker jag använda redan imorgon. Motivation!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar