Sidor

tisdag 24 april 2012

skosnack bl a

Ser man på. Nu är man back to be a flitig uppdatererska igen. Har dock inte hänt några värlsomvälvande saker idag, men vi kör ändå. Började med att strunta blankt i fotproblemet igen, och gick till skolan i Dr. Martens. Har lite ont i lilltårna, men tänker att jag tar igen det med mina nätshoppade lunarglides som borde anlända imorgon. Pappa alltså. Amazing. Hängde mest i pyttesmå kopieringsrum med min grupp på förmiddagen. Ett tag trodde vi på allvar att vi var med i Big Brother. Men när vi tittade ut genom fönstret och såg glada studenter gå under utslagna körsbärsträd, förstod vi att vi fanns på riktigt ändå. På eftermiddagen hade vi föreläsning med min favoritföreläsare och redovisade vårat medieporträtt av Kanal5. Lite superbra att ha det ur världen. Nu borde man fokusera på att lära sig allting i nuvarande kurslitteratur.  
Och vid sidan av det ska man hänga på gymmet på värsta tiden och imponera på snyggingar i sina nya Asics. Just idag blev det 30 spännande minuter på CT:n med nya pulsklockan på armen och en spegel framför ansiktet. Precis som att jag inte redan visste att jag är på gränsen till att orsaka översvämningar med mitt svettande. Avslutade hur som helst caridion med att springa en km så fort jag kunde med min brutala träningsvärk i det bakre parierna. Satan vad jag kutade. Lyfte sedan några hantlar men blev sur för att det var trångt och för att jag saknade mina handskar, så jag körde mina obligatoriska russian twists (jepp, köttar dem varje pass för att jag tror på allvar att de ska forma till mig fint om ett tag) innan jag stack hem och stekte proteiniga chokladpannkakor.
Det blir ingen morgonträning igen förän på torsdag, men då jäklar ska jag ladda.
Klockan är redan 7 och jag är dödstrött. Tror inte att jag är helt ute och cyklar när jag påstår att det förmodligen är en liten släng av allergi som gör mig dåsig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar