Sidor

torsdag 26 april 2012

övernattningsvännen


Ojoj. Det här inlägget skulle publicerats i morse men fick återgå till utkastform i brist på tid (no shit!?).
I natt har jag haft besök av Vanja och som ni vet skulle vi gått till gymmet igårkväll och bränna av en massa pepp-energi. Dock hade fribiljetten jag fixat gått ut, och 120 kr kändes lite väl saftigt att punga ut med för endast ett tillfälle. Så det fick bli en promenad varvat med lite trapplöpning i stället. La till ytterligare 9 km till min onsdagsdistans och slutade således på 2.1 mil.
Väl hemma igen åt vi proteinpimpad filmjölk till Greys Anatomy innan vi somnade som små barn under stortäcket.
Är extremt förälskad i mina Lunarglides förövrigt.
Till frukost åt jag min kalla dinkelgröt med keso, banan och blandade bär och vi tyckte det såg ut lite som en dessert.
När Vanja åkt till jobbet klädde jag på mig träningskläder igen för att göra mitt på gymmet. Fyra km löpning, 20 min CT och efterföljande styrketräning. Blir uthålligare, starkare och fastare för var vecka och jag älskar't.
Matade musklerna med en gul smoothie på apelsin, mango, ägg, kokosprotein och vatten med lite rostade kokosflakes på toppen. Slurp sa det och jag var vrålhungrig efter en halvtimma igen.
Låtsas att detta verkligen gjordes på morgonen och går på kvällsinlägget med en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar