Sidor

fredag 13 april 2012

den bästa av alla kategorier

God kväll från en trött och nöjd fredagstjej som började sin morgon med fem km löpning till och i Slotsskogen för att sedan fortsätta med tre-timmarsseminarium om "dendärmediadagbokennivet". Myste sedan med mamma på vår bästa salladsbar i Briggen. Varmrökt lax och pepparrotssås till en utsvulten flicka.
Klockan två gick jag så fort jag kunde för att möta min favoritperson i hela världen. Friskusar som vi är begav vi oss till Löparlabbet och provade ut skor. Tydligen är Asics min shit även den här gången. Ville ta med dem hem med en gång då mina gamla ramlade sönder på riktigt i morse. Den som väntar på något gott...
Efter lite för långa provrumsköer, kvargshoppande på Lidel och regnpromenerande blev det käk på Soup n' bagel. Jag åt Tandoorisoppa med yoghurt och kokos, och en bagel med skagensås och räkor. Gottigt. När vi var mätta hade det slutatr regna och vi gick hem till mig för att rulla kikärts-kakdegsbollar och se på film. För att fira en perfect friday, skålade vi i kaffe och morotskake-milkshake. Mer om den i nästa post.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar