Sidor

torsdag 12 april 2012

mediadagen

Massor av promenad och massor av benträning. Mest ont har jag i fötterna men hoppas och tror på brutal träningsvärk upp till midjan imorgon. Vi körde ben och mage och var inte världens snällaste med vikterna. Efteråt förtjänade vi gött käk på Salladsbaren Avocado i Linné. Var fortfarande mätt efter 5.5 timma, men åt nyss en sallad med getost mest för sakens skull.  
På omvägen hem från skolan (sol ju!) slank jag in på eko-konsum och köpte på mig lite pumpakärnor och rostad kokos. Alldeles för jättedyrt men hujj vad bra för mitt moral-hjärta. 
Mediadagboken är fortfarande svinjobbig föresten. Trodde dock jag skulle ha mer att fylla den med. Mest musik. Och just nu dator supersetat med tidningsläsande. Snart hugger jag in på kurslitteraturen också. Inte bara för att det ser bra ut imorgon när jag ska redovisa mitt resultat. Presshistora var ganska så fängslande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar