Sidor

tisdag 24 april 2012

förväntningarna

Flikar väl in med en liten morgonuppdatering dåra:
Är fortfarande mosig i huvudet efter födelsedagshelgen. Mycket danseufori och chokladglädje som ska smältas, bearbetas och slutligen sjunka in i det mentala fotoalbummet. Harpan hade svpårt att väcka mig när den satte igång vid 5.30-snåret, och inte ens tanken på nybryggt kaffe fick en önskan om uppstigning att gro till sig. Men upp gick jag i alla fall. Ett under att jag överhuvudtaget fixade att resa mig. En brutalt mysig träningsvärk har redan infunnit sig i min bakdel och jag har tom haft svårigheter att vända mig om under natten.
Dagen kommer bjuda på seminarie och eftermiddagsträning. Inte ultimat, men vad kan gå fel när man startar upp med en sådan här imponerande soluppgång?
Borde även ta mig till en mataffär och fylla upp föråden. Det ekar obehagligt tomt här och jag är ju som bekant en hungrig tjej. Idag får det dock duga med ännu en fryst macka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar