Sidor

onsdag 25 april 2012

triss i utslagna körsbärsträd

Idag har jag haft på min promenadmätar-app under tiden jag har befunnit mig utomhus. Samlade ihop knappa 12 km och brände (enligt appen alltså) 850 kcal på mitt vardagspromenerande. Tiden slutade på 1 h och 51 min vilket gav mig ett snitt på 9.35 min/km. Räknar dock med att jag tagit mig fram något snabbare då vissa splittar inkluderar lite stillastående och tofu-shopping. 

Har på vägen hunnit fota några exemplar av något som verkligen har s i n tid för tillfället. Fint så det gör ont i magen.

Nu inväntar jag Vanja som ska följa med mig till gymmet. Tänkte inviga ytterligare ett par skor. Löpardojor igen. Fast som framförallt ska användas till vardags och power walks. För att vara sportskor är de helt-okej-snygga.
Förutom mina nya Nike-Lunarglide 3, har jag på mig byxer från Craft, linne från Reebok, pulsklocka från Puma, nya hanskar från Casall och väska från Converse. Tänkte även testa mina nya löparstrumpor. De är från H&M så där bröts märkes-hypen. Känner mig sjukt snygg och taggad för hård styrketräning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar