Sidor

måndag 30 april 2012

the day after heavylegday

Samtidigt som jag höll tummarna för att gårdagens darrande resultat av benträningen skulle gett mig så mycket ömmande rumpa och vader, att springa hade varit liiite för hårt idag, är jag ganska så himla jättenöjd med att jag har chansen att testa mina löpardojor utomhus för första gången. Det blev mycket fokus på just styrketräningen igår, och trots att jag gick till gymmet på eftermiddagen var jag taggad som... värsta igelkott. Och det var roligt också. Roligt med nyrenoverat gym. Roligt med överjordisk energi. Mindre roligt med låtsasstjärnor framför ögonen, men det kan jag ta så länge jag inte välter omkull framför alla dudes.
Sitter just nu och försöker hetsa fram en snabbare matsmältnings hos mig själv. Vill ut nu, nu, nu. Himlen ser amazing ut och jag vill bara kuta ner för det här jäkla berget fortast möjligt. Ingen gröt idag, som ni ser. Proteinfil, puffar, rostade nötter och björnbär istället. En liten kopp kaffe och fusk-energi. (Äpplet fick vara med för symetrin.)Förlitar mig helt på frukosten, peppen och inbilningsenergin då jag inte har ultimat med sömn från den här natten. Jag och Carro kunde ju så klart inte hålla oss från att se e t t extra avsnitt av Sons igår. Busigt!
Min valborgsmässoafton kommer ta sin fortsättning på KTB tillsammans med Jolanda. Precis som igår ska vi njuta av att vara instängda med våra böcker hela förmiddagen för att sedan unna oss en god lunch i solen. I smell yet another perfeckt day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar