Sidor

lördag 28 april 2012

räkor och eftergymmetträning

Hej och god kväll på er där ute. Här vart det dött tycker ni. Det är bara för att jag har varit något upptagen med att äta räkor med min bästa vän (igår) och jobbat asset av mig på cafét (idag). Lönehelg är lika med underbemannat kaos. Men roligt är det. Att slita sig gul och blå.
Bestämde mig för att vara ledig från gymmet idag och nöja mig med min sex km promenad till och från jobbet, men när jag kom hem var jag taggad och gick dit i alla fall. Ställde mig på CT:n i 30 minuter och gick hem och arbetade på projekt beach-mage2012 på min egen matta.
Plankan, russian twist och vanliga crunches är obligatoriska övningar varje pass. Idag blev det även några yoga-övningar för uthållighet och rörlighet.
Proteinfil med physalliumfrön, en halv apelsin, ett par raw-bollar och en loka jordgubb/lakrits till kvällsmat och jag är ungefär lika redo att sova som jag var igår med näsan i boken på biblioteket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar