Sidor

onsdag 4 april 2012

nojigt

Inlägget skulle handla om fräknar och allt spännande man kan göra en aprilonsdag. Dock kan man ju inte annat än distraheras av helvettesgapet som pemanent flyttat in i min panna. Skåran som får världssvält och skolskjutningar att bli små och obetyliga problem. Är jag inte för ung för att skaffa mig rynkor? Skämt åsido; det är brutaltrist att vara skrynklig, men jag kan tänka mig värre saker att pryda facet med. Därför ska jag från och med nu bara försöka hindra fler från att uppstå och bära de ålderstecken som ändå vill göra sig synliga, med stolthet. Jag är inte rädd för att bli gammal.
Galet vad seriöst blev det. Eller?
Fräknarna då. Blir alltid lite gladare av att se mig själv med prickig nos. DET är kul.

Morgonen har jag ägnat åt löpning och styrketräning. Och dammsugning.
Resten av dagen ska spenderas med Erica som kommer och hälsar på. Dags att hålla i plånboken igen. Trevlig dag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar