Sidor

torsdag 12 april 2012

Raw food-gröt

Vaknade lite tapas-fet av att solen lyste in i mitt öga ungeför 30 minuter innan utsatt tid. Alltså har jag med mig 6.5 perfekta sömntimmar till mina torsdagsaktiviteter. det får väl fungera.
Började med att mixa ihop mina 1/2 dl blötlagda paranötter med ett äpple, en banan och lite kanel. Raw food-gröt när den är som göttigast. Åt detta med hallon och solrosfrön
Kroppen är ännu argare idag. Om möjligt. träningsvärken från boxen är dubblerad och jag har skaffat mig ett nytt skoskav på lilltån. Klag-Maja.
Snart är det hur som helst hög tid att packa min sportiga ryggsäck och promenera bort till det nyöppnade Sportlife på Järntorget. Där ska jag och Linda utföra någon form av motion, innan det riktiga livet börjar igen. Det är lite orättvist att inte alla får starta sin torsdag med Linda-häng.
Samtidigt som jag försöker leva har jag fått i uppgift från skolan att under dagen föra media-dagbok. All användnig ska antecknas. Det är redan svårt.
Oj. Hög tid att kila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar