Sidor

fredag 9 januari 2009

Animal lovers


We did some vliegen.


Beauty with no common sense.



Hi! I support the rainbow-team. I'm a big fan!


Best friend of Jade.

Skye is reading a story for Jade. Bikle wants to say good night.
Ojojoj, fredag, kväll. Det är inte sent men jag orkade inte ens se klart den underbara filmen jag hade valt ut till mitt lilla fredagsmys. Beyond Borders, med Jolie och Owen. Angelina spelar sig själv, en välgörare. Zoë och DJ såg riktigt stiliga ut när de begav sig till middagspartyt på någon fancy herrgård här i närheten. Jag agerade smakråd. Efter att jag och DJ hade spånat på lite idéer inför deras egen middagsbjudning, käkade jag och kidsen pizza (DJ tryckte allt ner några slice:ar innan lyxmaten!). Jag nattade barnen på egen hand och det gick som på räls. Skye var till stor hjälp när det kom till att läsa sagor (min holländska är ännu lite ringrostig).

Min dag har varit fullspäckad. På eftermiddagen stoppade jag in Jade i bilen och körde till minizoot, där det finns getter, åsnor, kaniner och en miljard olika fåglar! Jag trillade nästan av stolen (internt)av skratt, för varje gång vi gick förbi påfåglarna, stoppade hon in fingrarna i öronen. Stackarn trodde att den skulle gala, eller vad nu påfåglar använder sig av för språk! När vi kom till åsnorna passade hon på att peta dem lite i näsborren. Hujeda mig, vilken unge.
I morgon är det Amsterdam som står på schemat. Jag blir sprattlig!
Godnatt kära lieftalligs!
PS. Mamma, jag älskar jackan, den är perfekt! DS.


Griseknon!

1 kommentar: