Sidor

torsdag 22 januari 2009

questions

Ojojoj. Häktisk dag. Efter min städning, bakade jag muffins. När Skye kom hem, öppnade jag in liten nagelsalong uppe på mitt rum. Vi fäste små söta blommor i rosa, lila och vitt, på hennes pytte-naglar. Det blev riktigt snyggt faktiskt. Inte nog med det. Hon har haft på sig den snygga tröjan hon fick av mig, hela dagen! Hon passar bättre i den än jag först trodde, och hon har faktiskt börjat gilla den jättemycket. När hon fick den, åkte den direkt ner i utklädningslådan, bland prinsessklänningarna och fjäderboorna. Skönt att hon har kommit på andra tankar.
Nu på eftermiddagen, har jag och tjerna dekorerat muffinsen med cream cheese frosting och gulligt prinsesströssel i... just det, rosa!
Nu väntar vi på att DJ och Zoë ska komma hem och laga mat till oss!


Coolest kid ever, or what?!


Emmas beauty salon. Book a time now!


Look how good I am! Mahaha!


Skye and Bikkel.


Prinsess cupcakes - made by Skye and Jade.
Diskussion mellan mig och Skye i bilen:
E - You're a crazy girl!
S - No, you are crazy!
E - Okey, we can both be crazy then.
S - And daddy, he is crazy!
E - Yeah, he is the craziest of us all.
S - ... ... What does crazy mean?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar