Sidor

tisdag 27 januari 2009

Shut up!

Jag får krupp på den här ungen just nu. Hon skriker. Jag vet att hon skriker bara för att hon vill att jag ska explodera. Det måste ju vara minst lika roligt att leka under en normal volymnivå. Jag menar, du hoppar inte högre, och du faller inte mjukare, bara för att du du låter som ett inbördeskrig samtidigt?! Jag ska aldrig, aldrig någonsin uppfostra ett skrikande barn. Jag kommer lämna det i skogen! Usch!

Jag tänkte bli aktiv på shapelink.com igen. Jag vägde mig till och med för detta, så nu jäklar är det bäst att inte ligga på latsidan när det gäller motion. Om Zoe kommer hem i bra tid idag, ska jag ut och springa innan maten. Jag lovade nämnligen henne att hon skulle få gå till gymmet efter maten.

L word avsnittet jag såg igår slutade verkligen med en knorr. Jag är fortfarande i ett svårt shocktillstånd. Jag vill just nu bara berätta för alla vad som hände, men jag tänker inte förstöra för er. Snällt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar