Sidor

tisdag 27 januari 2009

Kids

Det var så sorgligt ett tag att det gjorde ont! Jag grät precis som kidsen brukar göra här hemma. Men till skillnad från kidsen, hörs det inte när jag gråter. Jag ska inte avslöja för mycket, men kan ändå berätta att det löste sig och allt slutade lyckligt. Då grät jag igen. Av glädje då alltså.

Jag hann också med att klämma in en dusch. Är nu röd som en hummer. En kokt hummer. Skållad är jag. Vattnet här kan bli så jäkla varmt, om du inte är försiktigt. Jag är aldrig försiktig när jag duschar. Det enda jag bryr mig om är att inte halka, det gör ju så fasansfullt ont. Jag frukar också ta det lite lugnt med shampot, så jag inte få det i ögonen. Det svider ju något så fruktansvärt.

Såg också filmen The Sweetest Thing, som jag blev rekomenderad. Den var helt-okej-rolig. Skulle absolut inte se den igen. Diggar dock kläderna och musiken. Det är humor. Nostalgi-humor!

Nu har Marie à Paris fått tummen ur, så nu kommer här lite bevis på att vi hade the time of our lives i lördags!


Annie and Vanessa = cutie pies


At the pancake corner, Leidseplain.


"This guy looks like he needs a smoke"

Thanx a lot girls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar