Sidor

onsdag 28 januari 2009

today I deserve

Två och en halv timmas promenad ligger nu bakom mig, och det riktigt bränner i mina trampdynor. Dock gillar jag när det märks att man har motionerat. Idag tog mina fötter mig till Bävervik, grannstaden 50 minuter till fots från Heemskerk. Där hade de marknad, så jag passade på att strosa runt och lukta på fiskar, kakor och hemmagjorda ostar. Jag smög också in i en affär för att köpa hårinpacking och lipsyl, modell billigt! Jag bokstavligt talat, letade reda på det absolut billigaste de hade. Skulle inte tacka nej till lite cred, nu när jag har blivit en sådan expert på att snåla. På vägen hem kilade jag också in på Vomar Voordeelmarkt för att köpa lite belöning till mig själv, efter den slitsamma morgonen.


Haarkuur Fruity Vitals smells like heaven. Stroopwaffels, green grapes and dark
chokolat is my kind of luxery today.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar