Sidor

söndag 18 januari 2009

My new favourite day is from now on Sunday´s

Dagen började med en frukost bestående av poffertjes. Jag är frälst! Det är typ pannkaksguden! Efter denna himmelska start, tog jag mina kassar och väskor och begav mig till tramen. Jag köpte ingen biljett. Om jag erkänner, kanske jag mår bättre? Nej, usch. Jag vill aldrig mer åka utan biljett. På tåget från Amsterdam till Heemskerk hoppade jag naturligtvis av en station för tidigt. Jag surade med en cola ett tag, men bestämde mig för att bli glad igen när den söta gubben kom fram och försökte snacka svenska med mig.

Väl hemma igen fick jag träffa ett par goda vänner till Zoe och Dirk-Jan. Mycket trevliga människor. Det är detta jag äskar med landet; Bjuda in vänner en söndagseftermiddag, på lite snacks och en flaska vitt vin. Kan det bli enklare eller mysigare? Nej, mer vuxenmys åt folket!

Jag bestämde mig för att ta en promenix, och vässade mina promenadfötter för en runda de sent ska glömma. Minst två städer bort tog de mig. Och mycket fin natur fick jag se på vägen. Jag älskar Holland!



I'm sulking over my stupidness.




Look how beautiful life can be!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar