Sidor

torsdag 1 januari 2009

"Kan man säga -Ha en fortsatt god fortsättning-?"


Min nyårsoutfit fick en total makeover. Inget var som det skulle!


Spridda skurar. Tack för igår, tjejer och killar!



En kär vän. En glad kär vän. En glad kär vän, med en jäkla massa bubbel!

Jag hatar att man alltid gör nyår till en sådan big deal. Hur mycket jag än intalar mig själv att det inte är något att hänga upp sig på, så står man ändå där vid 12-slaget och hoppas att det ska bli perfekt. Att det nya året ska bli perfekt.

Jag firade slutet på 2008 hemma hos Malin och Nicke, med en trevlig middag. När klockan slog 12, befann vi oss i mitten av yin och yang-rondellen, med perfekt sikt för himlens alla ljusspel. Bubbel direkt ur flaskan blev det också, det gillar vi!
Vid 00.15 begav jag mig till stan för att träffa Marie och önska henne gott nytt. Jag tror det uppskattades även om det mesta av hennes uppmärksamhet vändes mot prinskorvar, pokermän och mintu.
Det blev en del gående igår. En hurtig start på 2009. Det märks idag. Min vänstervad har utvecklat någon slags spärr och mitt skoskav sitter där det sitter!
Nu ska jag börja packa på allvar. Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar