Sidor

söndag 11 januari 2009

Hjältar

Vi ser på heroes, jag och min plastfamilj. Tänk vad mysigt vi har det på kvällarna.
DJ gjorde en sådan god chili idag, som vi åt med mörkt bröd och ost. Det var rigtigt härligt att få i sig lite ordentlig mat efter min underbara promenad i solskenet. Jag älskar att gå runt här området. Alla ler, alla åker skridskår på kanalerna. Varje person jag möter gör mig lycklig! Mitt promenad-fejs är antagligen jättefånigt, men det är härligt att inbilla sig att alla har ett perfekt liv. Dagens runda gick till grannstaden, vilken jag inte vågar mig på att stava till. Vissa hur här. Åh, ni skulle gillat det så mycket. Och kanalerna... och flyglanen som ständigt startar och landar! Kom hit och upplev med mig!
Jag har fått Zöe och DJ till att köra två vegetariska veckor framöver. De är entusiastiska och vill börja med en gång. Tänk vad kul!
Imorgon ska jag upp kvart i 7 igen. Det blir barnkastning hit och dit. DJ är hemma med förkylning så jag kan nog hinna med en lyckopromenad i dagsljus också! Hoppas på fint väder. Sjätte dagen gilt?
In Heemskerk, everybody is happy, everybody is smiling and everybody is is-skating

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar