Sidor

tisdag 27 januari 2009

love is in the air

Min löprunda gick inte smidigt precis. Allting, bara för att jag är en tönt. Jag Har ingen passande jacka till att motionera på det viset utomhus. En stor och fluffig vinterjacka är gosigt vid 10 grader, men inte när man springer, och gör de där 10 graderna till 30 grader! Dessutom använde jag mina bekvämaste gåskor. Det låter väl bra tycker ni, men inte när de är designade med lufthål. Marken är inte direkt solvarm här än, så efter två meter hade jag isblock till fötter. Jag gjorde i alla fall mitt bästa i 30 minuter, innan jag kom hem till en måltid bestående av den godaste chilin och en härlig sallad med holländsk ost och krutonger!

Nu ska Soë köra boddy combat på gymmet, så jag har parkerat uppe i min säng för att titta på nästa avsnitt av Greys Anatomy.



Föresten, Zoë kom hem med en bunt långa, stora roser innan. Tio röda och en vit. Någon som vet vad det betyder? Det måste väl vara blomsterspråk? Dirkis hade skickat dem med bud till hennes kontor. Av vilken anledning då undrar ni; Ingen alls faktiskt! Är inte det gulligt?

Mer kärleks-surpriser åt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar