Sidor

onsdag 7 januari 2009

hejholland

Skönt att sova! Min säng är fantastisk. Vaknade av ett sms från Marie vid 10-tiden, det var trevligt! Man blir lite förvirrad bara när man har tre olika mobiltelefoner.
Jag tänker snart gå ner från mitt rum och te mig någonting att äta. Det kommer vara riktigt hälsosamt att leva med Kanters, med tanke på att jag bor på tredje våning. Jag kommer heller inte käka massa onyttigheter i tid och otid, då det onyttiga är riktigt onyttigt (chokladströssel, fruktfliser, nutella, jordnötssmör). Hualigen! Jag håller mig till de mörka rostmackorna, kycklingpålägg och frukt.
De små råttorna får alltid en dessert efter middagen. Igår bestod den av någon slags vaniljkräm med chokladkulor i. "Härigheten" säljs på tetrapack!
Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar