Sidor

fredag 30 januari 2009

oh sunny day


Marie din gris! Jag trodde du var min bff?! Haha! Jag kanske borde lämna dig där uppe på mitt rum. Eller kanske jag borde gå in nu med en gång och väcka dig med något kusligt högt dånande!

Gårdagens mys började med en äggplantelasagne. DJ uppskattade den även om den var helt vegetarisk. Kan ju ha berott på mängden ostsås jag hade i. Efter middagen fortsatte jag och Mariepå mitt rum med filmerna Black Out och All The Boys Love Mandy Lane. Jag vill inte direkt påstå att någon av de nämnda var någon vidare hit. De skulle vara så kallade psykologiska thrillers men jag tror både jag och Marie kan skriva under för att de borde ha placerats i gengren B-filmsskräck. Vi fick oss i alla fall ett gott skratt. Saltmannen i hissen var ju ganska rolig att kolla på, och likaså lilla söta Emmet, som bara ville vara med de coola killarna och tjejerna. Eller vad säger du Marie?
Idag är det dags att börja förbereda inför morgondagen på riktigt. Om jag får upp sömntutan där uppe ur sängen snart, ska vi ta den lille röda Punton till någon smaskig matvaruaffär.

Jag vill gå ut i morgon!

2 kommentarer:

  1. när jag kommer vill jag kolla i en mataffär:D:D

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart fint kort. Vill ha
    Lycka till i morgon

    SvaraRadera