Sidor

söndag 25 januari 2009

the best time you ever spent in Amsterdam

Oh shit! Ett barn skriker. Det känns som om ågon skär i mitt huvud med en väldigt trubbig brödkniv. Jag hoppas vi verkligen hade så roligt igår som jag kommer ihåg. Vi lär haft det. Galet. Vi kom hem fem, och här luktar kanel. Gott. Jag kommer antagligen vara bakis i hela mitt liv nu. Solen skiner och jag älskar det verkligen. Den skiner på mig faktiskt. Jag sov i Maries rum i natt, för mitt rum är upptaget av Vanessa och Anne Linnea. Vi träffade dem igår. Natt. Annie är au pair. Vanessa bara snyltar antar jag. Dom är bra, jag giller dem. Vi följde med dem till baren under pannkakshuset. Där blev det shottar och stora öl. Vi snackade med en cool snubbe som arbetade med hattar. Fergie är en av dem som har på sig hans hattar. Det tycker jag är häftigt. Jag vill sitta här I Maries rum hela dagen. Det är varmt. Och skönt. Och luktar kanel. Eller, det kanske är jag som luktar kanel? Vi drog vidare till några nattklubbar. Utan hattkillen. Han skulle flyga hem till New York typ nu. Lika bra. Vi dansade. Jag dansade. Vi sjöng med till botten Anna. Högt! Vi hade så sjukt kul! Annies mamma är från Sverige, och hennes pappa är från brasilien. Gud, vilken oordning det är i mitt huvud just nu. Hon och Vanessa bor i alla fall i England när de inte är här. Tror jag. Jag tror jag ska gå upp och vara övernaturligt hurtig mot Marie nu. Hon kommer hata mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar