Sidor

torsdag 8 januari 2009

Jag undrar om man bryter mot någon lag om man går på cykelbanan...

Tänk att jag sitter här i min säng klockan halv NIO en torsdagskväll och är helt slut, redo att sova. Barn sliter verkligen på en, bokstavligt talat. För er som undrar hur köttbullsmiddagen gick så kan jag ju lugna erna närver med att berätta att det gick strålande! Hela familjen Kanters gillade det skarpt! Nu när jag har lekt lite med köket återstår det bara att lära mig alla finesser det har att erbjuda, och det vill inte säga lite! Bara ugnen är en hel vetenskap i sig. Stor är den också, som en grotta!

I brist på mjukt, lurvigt, svartvitt husdjur, får jag hålla till godo med Bink och Bikle. Sötaste katterna i hela Holland!

Tidigare skulle Skye leka hos Crystal, och jag bestämde med hennes mamma att jag skulle hämta henne där efter ett par timmar. Hurtig som jag är drog jag på både mig och Jade en massa kläder och lufsade ut. Tror ni jag visste vart jag skulle eller? Nä, knappast. Med svansen mellan benen fick jag vandra tillbaks med en trött unge på armen. Det var ett tappert försöl i alla fall, tycker ni inte?

Jag kom precis hem från en snabb och uppfriskande power walk. Gick förbi en gigantiskt isbana, där skridskoåkandet var i full gång.

I morgon sätts jag verkligen på prov. DJ och Soe ska på nyårsmiddag, och jag ska ta hand om och också stoppa dem i säng. Det blir en prövning, det ska gudarna veta!

2 kommentarer: