Sidor

onsdag 28 januari 2009

hunger

Min blogg kretsar kanske lite väl mycket runt mat tycker ni. Det är bara mitt sätt att hålla kostdiskussionen mellan mig och Erica levande. Vi skulle antagligen inte klara oss många dagar utan medvetenhet om i fall den andre har ätit en kanelbulle eller pesto-bulgur till lunch. Vi fungerar inte då helt enkelt. Dessutom känns synden efter ett frosseri inte lika tung att bära med sig, om man faktiskt delar den med Erica. Hon är bra.

Kom precis ur duschen och luktar nu en blandning av lingon och ingefära. Det ska jag i alla fall göra enligt burken som smeten ligger i. Jag lyckades även sätta på mig skjortan som är överdrivet hängiven om att jag ska gå runt med en oanständig urringning. Den tar över huvud taget ingen hänsyn till att det bor små i det här huset. Jaja, tack Herren för tröjor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar