Sidor

fredag 20 juli 2012

laddar det som laddas kan

Varenda muskel i kroppen protesterade när alarmet drog av idag. Särskilt de i ögonlocken. Jag är så f r u k t a n s v ä r t trött nu alltså. Hade svårigheter att somna in igår och sist jag slängde getögat på klockan var den närmare 01. Hm. Fyra timmar. Det springer man vanligtvis inga långa distanser på. Det som fick mig att trots allt stiga upp, var vetskapen om att det kommer vara min one and only chanse att bränna (host host, äppelkakan!) den här helgen. Det och morgonens fluff så klart. Tänkte servera mig själv en frukost efter löpning också. Som ett extra dragplåster.
Det som fluffades till idag var fryst banan, physsaliumfrön hasselnötter, chokladprotein och kvarg. Nötigt och gott. Perfekt till kaffet. Nu har jag varit nere i alla de nya påsarna och är så nöjd och glad över att de smakar yum, yum.
När ska hon äta havregrynsgröt igen då...? 
Nej hörrni. Dags att klä sig för den där rundan och ge vad som går av det där jäklarns järnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar