Sidor

lördag 7 juli 2012

kämparglöd


Morning! Startade min dag helt dåligt. Vaknade tidigt och mådde riktigt illa. Har ingen aning om varför och tänkte att det kanske berodde på hunger (allt kan botas med mat!). Tuggade i mig lite naturell kvarg och gav mig ut på den planerade löprundan. Tungt som satan. Extra jobbigt med slemmig hals och träningsvärk i rumpan. Försökte springa smart med så mycket nedförsbackar och plan mark som möjligt, men jäklar vad trögt det gick. Ville stanna hela tiden och hade inställningen "jag försökte i alla fall". Men. Jag fortsatte. Enda tills endomondo-tanten sa fem kilometer. Done and done. Nu återstår bara lite magövningar, hur nu det ska gå med kräkreflexen påslagen.
Riktigt fin morgon att löpa föresten. Luften är tokren och luktar blomma. Jag luktar inte blomma, vilket ska ändras på nu. Fin lördag på er hörrni, och koppla av lite för mig också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar