Sidor

onsdag 25 juli 2012

frukost för klenisar

Nu kommer inläggen likt spam. Bloggsprutarn får ni kalla mig. Nä men har ryckt upp mig något. Var nog bara vaken 50 % av den här natten för att riktigt kunna kvida mig i mysiga magsmärtor och illamående. Kom på att Doktor Jonas ville att jag skulle äta istället för att vara tom, så klockan 03 gick jag upp och gjorde iordning en skål flingor med mjölk. Klyktes av varje sked, men fick i mig allt. Magen kurrade till några gånger i förskräckelse och jag såg en dokumentär om samer. Sedan somnade vi igen. Och vaknade lite bättre. Mat igen. Macka och Olo-yoghurt.

Gissa vad jag tänkte göra idag då?
Hörde jag vila?
Yepp.
Dock lockar sol och park oändligt mycket när man snart dragit på sig liggsår också. Och seriöst. Har gett upp hoppet på att den fulla IKEA-kassen kommer tvätta sig själv.

1 kommentar: