Sidor

måndag 9 juli 2012

återkommen

Försöker komma på ett bättre ställe att vara på än just här. Att ha min mjukaste på fötterna samtidigt som jag uppdaterar mig i bloggvärlden på altanen hemma i Varberg, är svårslaget. Just nu. Efter nio arbetsdagar. Men vet ni? I morgon är jag ledig. Hela dagen. 

Jag har alltså inte drunknat eller något. Bara haft lite paus för att kunna (missa en god väns födelsedagsfest till förmån för att kunna) se en liveinspelning av Adeles kosert från Royal Albert Hall, men somnat efter fem minuter pga utmattning. Har också lyckats skrapa ihop tillräckligt med energi till att släpa en ömmande och slapp kropp till Avenyn för vin med bästa tvillingarna. Ett glas. Och dagen idag var läskigt lik eb bakis-dag. Klenis.
Vaknade knappt av alarmet och insåg att min enda chans att hinna i tid till jobbet var att springa. Så löpartightsen åkte på och jag kutade (nja..?) de två första kilometrarna, och gick snabbt den sista.
Hann förbi gymmet efteråt och körde ett axel-tricep-pass i högt tempo. Har varit en glad tjej hela dagen, och är så himla, himla nöjd med att få umgås med min mamma och Azta kvällen lång.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar