Sidor

onsdag 18 juli 2012

fluffigaste fluffet innan löpning

Ähm. Var det liksom någon där uppe som uppmärksammade mitt aviserande om morgonlöpning? Perfekta vädret stack mig i ögonen när klockan ringde och jag inte riiiiktigt var klar med sovandet. 17, 18, 19 vad trött jag är. Men så megataggad på både löp och styrka att jag mest ville strunt i både frukost och kaffe.
Så fort jag insåg att det nya proteinet stod uppradat framför mig, och redo att mixas till fluff, kom jag ju så klart på andra tankar. Fluff var det tänkt och fluff blev det.
Första gången jag testar kasein och Jesus vad fluffigt det blev. Den här konsistensen är alltså typ 12 frysta hallon, en tsk physsaliumfrön, en skopa vaniljkasein och två (stora) tsk fettfri kvarg. Smaken, oh smaken. Himmel.
Idag har jag en runda i huvudet. Är osäker på sträckan men avslutar med två km uppför. Yup.

Vi hörs när vi hörs hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar