Sidor

tisdag 24 mars 2009

waiting for better times

Jag var ute och gick med Monstret innan. Vi mötte en gammal dam, och min intellgienta unge utbrister med ett pekande finger; "What is that? That's an oma!" (-Oma- betyder farmor eller mormor.) Så gör man ju inte. Det vet väl varända människa!

Dj lagade en helt okej carbonara innan. Till den serverades en tomat/mozzarella-sallad. Detta var för tre timmar sedan, så jag börjar bli hungrig igen. I vanliga fall brukar jag vara sov-klar vid den här tiden, då märker man inte om man skulle vara hungrig. Men nu väntar jag på Marie! (hon missade halv-nio-tåget) Då är det värt varje liten knorr från magen. Vi ska se på film. Kanske Marley And Me?
I morgon ska vi ta oss en tur till IKEA, där jag ska köpa en ställning att hänga kläder på. För hoppningsvis hitter jag också någon smart förvaringsanordning för mina skor. DJ erbjöd sig att göra om hela tredje våningen till min egna walk-in-closet. Det vore väl något! Det blir en luch på IKEA också. Man får passa på att äta någontink svenskt.
Om vi har tur, hinner vi också med en sväng till Haarlem. Marie har inte varit där än, och det är en jättevacker stad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar