Sidor

tisdag 17 mars 2009

kilo

Ja än har det inte regnat. Solen har hållit mig sällskap nästan hela dagen. Självklart har några elaka moln varit framme och bråkat ibland.
Just nu håller jag på och göra egna granola bars, samtidigt som jag "vaktar" småkidsen medan de färglägger bilder av Dora. Vi har spederat eftermiddagen på baksidan, kastat boll och lekt kurra gömma. Tyvärr har vi inte mycket sol där efter klockan 15.00. Tyvärr är fem-åringar sjukt dåliga på kurra gömma, så jag blev sittande på mitt gömmställe (som inte var klurigt alls) i säkert tio minuter!
Jag borde fortsätta packa nu. Det lockar inte, då väskan är till hälften full och jag har inte ens tryckt ner en tredjedel av vad jag vill ha med mig! Dessutom har jag tagit reda på att man får ha med sig hela 34 kg! 34 KG. Jag kommer ha med mig cirka 10. Pelleplutt-väskan pallar nog inte mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar