Sidor

torsdag 12 mars 2009

navy B

Jag har på senaste tiden gått och förälskat mig i en färg. Marinblått närmare bestämt. Andra blå nyanser duger fint som snus, men det är något speciellt med den där riktigt testosteronexplodernade mystiska marinen. Med stora guldsmycken blir den ännu härligare att vila ögonen på. Med röda skor till smälter marken. Jag ska se om det finns ett nagellack i den mest perfekta färgnyans i världen, jag kan lägga vantarna på när morgondagen vill bjuda lite på sig själv.

Fick ett mail av mamma innan. Det är 23 grader i Las Palmas nu. Sug på den då, suckers!

Varför blir barn ofta arga när de är trötta? Ha? Seriöst! Jag brukar ha skitkul när jag är så slapp att jag knappt kan stå på benen.
Monstret fick ett totalt sammanbrott när någon kom för att låna Skyes inlines innan. Det var ju inte ens hennes jäkla inlines!
Jaja, förutom det och att hon har börjat pissa i byxorna stup i kvarten, har hon varit ett väldigt gulligt monster i dag.

Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar